SHPALLJE
KONKURIMI I HAPUR
PËR
VENDE
VAKANTE PRANË AGJENCISË SHTETËRORE TË KADASTRËS
Në
mbështetje të ligjit nr. 7961, datë 12.07.1995 “Kodi i Punës i Republikës së
Shqipërisë”, i ndryshuar, ligjit 111/2018 “Për Kadastrën”, neni 11, Agjencia Shtetërore e Kadastrës, shpall konkurimin për pozicionet
vakante, në Projektin
“Digjitalizimi i të Dhënave Kadastrale të Pasurive të Paluajtshme” pranë Drejtorisë Qendra e Kadastrës Digjitale:
Specialist (20), në profilin: Gjeodezi;
Inxhinieri Ndërtimi; Arkitekturë; Gjeoinformatikë. Kategoria IV-3. Niveli
minimal i diplomës “Bachelor”.
Lloji
i Kontratës:
Kontratë punë me afat të caktuar.
Kandidatët duhet të plotësojnë kërkesat
e posaçme, si vijon:
–
Të
mos kenë masë disiplinore në fuqi.
–
Preferohet
të kenë trajnime apo kualifikime në fushën përkatëse.
–
Preferohet
të kenë eksperiencë pune në fushën e pronësisë.
–
v
Dokumentacioni, mënyra dhe afati
i dorëzimit.
Kandidatët duhet të dorëzojnë fotokopje
të dokumentacionit, si më poshtë:
a)
Kërkesë/letër
interesi, për pozicionin për të cilin është i
interesuar kandidati.
b)
Jetëshkrim
(CV)
c)
Fotokopje
të diplomës Bachelor ose/dhe Master (nëse ka) dhe listës së notave. Për
diplomat e marra jashtë Republikës së Shqipërisë të përcillet edhe njehsimi nga
Ministria e Arsimit;
d)
Fotokopje
të librezës së punës (Të gjitha faqet që
vërtetojnë eksperiencën në punë);
e)
Fotokopje
të letërnjoftimit (ID);
f)
Çertifikatë
familjare
g)
Vërtetim
të gjendjes shëndetësore,
h)
Vërtetim
nga prokuroria (që nuk është aktualisht në proces hetimi),
i)
Vërtetim
nga gjykata (që nuk është në proces
gjyqësor penal).
j)
Vërtetim
të gjendjes gjyqësore/ Formular i vetëdeklarimit të gjendjes gjyqësore
k)
Referencë
(Rekomandim) nga punëdhënës të mëparshëm
l)
Adresën
e saktë te vendbanimit, email dhe kontakt telefonik.
m)
Çdo
dokumentacion tjetër që vërteton trajnimet, kualifikimet, arsimin shtesë,
vlerësimet pozitive apo të tjera të përmendura në jetëshkrimin tuaj;
–
Dokumentacioni i
përcaktuar në pikat “g”, “h”, “i” dhe “j” duhet të jetë lëshuar jo më parë se
3 muaj nga momenti i aplikimit.
Aplikimi dhe dorëzimi i të
gjitha dokumenteve të cituara më sipër, do të bëhet, nëpërmjet postës
zyrtare, apo dorazi në Zyrën e Protokollit pranë Drejtorisë së Përgjithshme të
ASHK, në adresën: Rr. “Dora D’Istria”, Nr.2, Tiranë.
Çdo aplikant i cili, brenda
afatit të përcaktuar, nuk dërgon të gjithe dokumentacionin e kërkuar, apo paraqet dokumentacion jashtë afatit të
vlefshmërisë humbet automatikisht, të drejtën e vijimit të fazës së konkurimit.
Dorëzimi i dokumenteve duhet të bëhet
brenda datës: 08.04.2024.
v Shpallja
e rezultateve për fazën e verifikimit paraprak të kandidaturave.
Brënda datës 15.04.2024, njësia e menaxhimit të burimeve
njerëzore do të njoftojë kandidatët individualisht,
(nëpërmjet adresës së e-mail).
Vlerësimi
i kandidatëve
Kandidatët që plotësojnë kushtet dhe kriteret
e veçanta do ti nënshtrohen procedurave të mëtejshme të vlerësimit, nga një
komision i posaçëm i ngritur për këtë qëllim, në lidhje me:
a – arsimimin, përvojën, trajnimet dhe
njohuritë e lidhura me fushën, deri në 40 pikë;
b – intervistën e strukturuar me gojë, deri
në 60 pikë
Gjatë intervistës do të vlerësohen në lidhje
me: Njohuritë, aftësitë, kompetencën në lidhje me pozicionet për të cilat
aplikojnë; Eksperiencën e tyre të
mëparshme si dhe motivimin, aspiratat dhe pritshmëritë e tyre për karrierën).
Komisioni shqyrton dhe vlerëson aplikimet
sipas kritereve të përcaktuara më parë dhe përzgjedh kandidatët më të
përshtatshëm.
v Shpallja
e rezultateve
Të gjithë kandidatët pjesëmarrës në këtë
procedurë do të njoftohen për rezultatet (nëpërmjet adresës së e-mail të
paraqitur ne dokumentacionin e aplikimit).
Kandidati që merr më pak se 50 pikë në
total nuk konsiderohet i suksesshëm.