𝐒𝐇𝐏𝐀𝐋𝐋𝐉𝐄𝐍 𝐄 𝐊𝐎𝐍𝐊𝐔𝐑𝐈𝐌𝐈𝐓 đ“đ„Ìˆ 𝐇𝐀𝐏𝐔𝐑 đđ„Ìˆđ‘ 𝐕𝐄𝐍𝐃𝐄𝐓 𝐕𝐀𝐊𝐀𝐍𝐓𝐄 đđ‘đ€đđ„Ìˆ đ€đ†đ‰đ„đđ‚đˆđ’đ„Ìˆ đ’đ‡đ“đ„đ“đ„Ìˆđ‘đŽđ‘đ„ đ“đ„Ìˆ đŠđ€đƒđ€đ’đ“đ‘đ„Ìˆđ’

Shpallje-vende-vakante-ASHK-ZV.DR


PËR

SHPALLJEN E KONKURIMIT TË HAPUR PËR

VENDET VAKANTE PRANË AGJENCISË SHTETËRORE TË KADASTRËS


NĂ« mbĂ«shtetje tĂ« ligjit nr. 7961, datĂ« 12.07.1995 “Kodi i PunĂ«s i RepublikĂ«s sĂ« ShqipĂ«risĂ«", i ndryshuar, ligjit 111/2018 “PĂ«r KadastrĂ«n”, neni 11, Agjencia ShtetĂ«rore e KadastrĂ«s, shpall konkurimin pĂ«r pozicionin vakant, si mĂ« poshtĂ«:


Zëvëndësdrejtor (1), Kategoria: III-a/1. Niveli minimal i diplomës "Master Shkencor", në profilet: Inxhinieri, gjeodezi, drejtësi, ekonomi, ose administrim publik, në Drejtorinë Vendore të ASHK-së Kamëz-Vorë


  • Kushtet qĂ« duhet tĂ« plotĂ«sojĂ« kandidatĂ«t:


    KandidatĂ«t duhet tĂ« plotĂ«sojnĂ« kĂ«rkesat e pĂ«rgjithshme, tĂ« pĂ«rcaktuara nĂ« legjislacionin e shĂ«rbimit civil sipas ligjit 152/2013 “PĂ«r nĂ«punĂ«sin civil”, i ndryshuar.


  • KandidatĂ«t duhet tĂ« plotĂ«sojnĂ« kĂ«rkesat e posaçme, si vijon:


    1. PĂ«r pozicionin “ZĂ«vĂ«ndĂ«sdrejtor” duhet tĂ« zotĂ«rojnĂ« diplomĂ« tĂ« Arsimit tĂ« LartĂ«, nivelit minimal "Master Shkencor ", nĂ« profilin e kĂ«rkuar dhe, tĂ« kenĂ« tĂ« paktĂ«n 3 (tre) vite pĂ«rvojĂ« pune nĂ« profesion nĂ« organet e administratĂ«s shtetĂ«rore. (Diplomat, tĂ« cilat janĂ« marrĂ« jashtĂ« vendit, duhet tĂ« jenĂ« njohur paraprakisht pranĂ« Institucionit pĂ«rgjegjĂ«s pĂ«r njehsimin e diplomave, sipas legjislacionit nĂ« fuqi).

    2. Të mos kenë masë largim nga puna në fuqi dhe të mos kenë, masë disiplinore në fuqi (për shkelje të rënda në kryerjen e detyrës).

    3. Të ketë aftësi të mira analitike si dhe përgjegjshmëri të lartë;

    4. Të ketë aftësi shumë të mira komunikimi dhe prezantimi;

    5. Të ketë aftësi të punës në grup;

    6. Të ketë njohuri të programeve kompjuterike;

    7. Të kenë njohuri të gjuhës angleze ose të një gjuhe tjetër të BE-së.

    8. Preferohet të kenë trajnime apo kualifikime në fushën përkatëse.


  • Dokumentacioni, mĂ«nyra dhe afati i dorĂ«zimit.


Kandidatët duhet të dorëzojnë dokumentacionin, si më poshtë:

  1. Kërkesë/letër interesi, për pozicionin për të cilin është i interesuar kandidati.

  2. Jetëshkrim (CV)

  3. Fotokopje të diplomës dhe listës së notave (përfshirë edhe diplomën Bachelor). Për diplomat e marra jashtë Republikës së Shqipërisë të përcillet njehsimi nga Ministria e Arsimit;

  4. Fotokopje të librezës së punës (të gjitha faqet që vërtetojnë eksperiencën në punë);

  5. Fotokopje të letërnjoftimit (ID);

  6. ÇertifikatĂ« familjare

  7. Vërtetim të gjendjes shëndetësore,

  8. Vërtetim nga prokuroria (që nuk është aktualisht në proces në proces hetimi),

  9. Vërtetim nga gjykata (që nuk është në proces gjyqësor).

  10. Vërtetim të gjendjes gjyqësore/ Formular i vetëdeklarimit të gjendjes gjyqësore

  11. Formularin e dekriminalizimit

  12. Vërtetim që nuk ka, masë disiplinore në fuqi (për shkelje të rënda në kryerjen e detyrës).

  13. Referenca (vleresime) të punëdhënësve të mëparshëm

  14. Adresën e saktë te vendbanimit, email dhe kontakt telefonik.

  15. Çdo dokumentacion tjetĂ«r qĂ« vĂ«rteton trajnimet, kualifikimet, arsimin shtesĂ«, vlerĂ«simet pozitive apo tĂ« tjera tĂ« pĂ«rmendura nĂ« jetĂ«shkrimin tuaj;


- Dokumentacioni i pĂ«rcaktuar nĂ« pikat “g”, “h”, “i” dhe “j” duhet tĂ« jetĂ« lĂ«shuar jo mĂ« parĂ« se 3 muaj nga momenti i aplikimit.


Aplikimi dhe dorĂ«zimi i tĂ« gjitha dokumenteve tĂ« cituara mĂ« sipĂ«r, do tĂ« bĂ«het, nĂ«pĂ«rmjet postĂ«s zyrtare, apo dorazi nĂ« ZyrĂ«n e Protokollit pranĂ« DrejtorisĂ« sĂ« PĂ«rgjithshme tĂ« ASHK-sw, ose nĂ« adresĂ«n elektronike tĂ« ASHK-sĂ« [email protected]


Çdo aplikant i cili, brenda afatit tĂ« pĂ«rcaktuar, nuk dĂ«rgon tĂ« gjithe dokumentacionin e kĂ«rkuar, apo paraqet dokumentacion jashtĂ« afatit tĂ« vlefshmĂ«risĂ« humbet automatikisht, tĂ« drejtĂ«n e vijimit tĂ« fazave tĂ« konkurimit.


Dorëzimi i dokumenteve duhet të bëhet brenda datës: 27.12.2021.

Ju sugjerojmë të lexoni edhe: